Wednesday, March 20, 2013

mintak cuti jumaat


ALHAMDULILLAH..

masa ditunggu2 dah tiba..hehe
cuti sekolah..
kali tok cuti seminggu...
balit sarawak..yeay!!

esok sepatutnya ada sesi refleksi praktikum kat IPG..
maknanya xperlu pegi sekolah esok..
tapi yang sedihnya, tiba2 last minit unit praktikum batalkan sesi refleksi ya..
hadoi..
dah la aku dah ambik tiket balit sarawak awal hari jumaat ya..
sebab mun refleksi ya jadi, dapat la aku terus pegi eport tengahari ya..

last2 terpaksa juak agak GPK1, mintak cuti hari jumaat..
GB xda kat sekolah sebab ada urusan..
mun aku xambik cuti nang tauk xsempat la nak ke eport jumaat ya kelak..
sebab barang2 kat bangi..
dari banting nak ke bangi dolok, pasya baruk ke eport..huh

Alhamdulillah, dapat juak MC jumaat tok..
boleh la aku balit bangi khamis (petang tok)..
esok sebelum jumaat dah boleh terus ke eport..
dapat mesej dari air asia suruh pegi awal ke eport 3 jam sebelum flight..
takut t'kejar2 juak hari jumaat tok..
masalah gik nak carik sapa nak hantar ke eport..
sebab esok kompom orang nak sembayang jumaat..
mun dah xda urang, terpaksa la pake teksi..
('-')

tapi xpa..
yang penting ctok, aku nak balit..heheh
lepas cuti tok ada observe b'sama (pensyarah n guru pembimbing)..
untuk subjek minor la..
mok prepare bena2..

ok la..apa2 pun, selamat bercuti la semua..



-miss my family-
(^^,)


2 comments: