Friday, May 25, 2012

friendly bola


jumaat @ 18 mei 2012

PISMP sem 5 vs team Garuda ( 4-0 )

jumaat minggu lepas kmk org ada friendly dengan team dari indon..xtauk la cmne cdak bleh deal ngn team tok nak molah friendly...
main kat padang maktab jak.. 

1st half kmk org leading 3-0...
1st goal, budin..2nd goal, aku..3rd goal, ehsan (penalti)...

masuk 2nd half, kmk org tambah gik segol.. aku skor..
banyak gik peluang2 depan gol tp finishing kurang..hehe
xpa..janji menang...=)



iklan kat FB dalam group batch



..aku..



..ehsan..

..budin..




khamis @ 24 mei 2012

ada sigek gik friendly ngan sidak SYABAS...marek la...main kat padang UKM..
full time, kmk org menang 2-1...
sebelum tok dah pernah lawan ngan team tok..tapi main kat maktab..masa ya kmk org menang 4-0..
kali tok cdak main bagus..hehe lagipun aku rasa players SYABAS kali tok pun org lain..
better than sebelum tok la...susah sikit nak lawan..hehe

1st half, kmk org leading 1-0..
aku skor.. masuk 2nd half, usup tambah gik cgek gol...2-0..
ujung2 masa ya cdak SYABAS dapat penalti..gol juak..
so, full time = 2-1...
hehe..menang juak la... =)


..usup..




No comments:

Post a Comment