Tuesday, October 15, 2013

buy one free one!!


salam..

baru2 tok, kedey mizi sport ada molah sales..beli cgek, free cgek..
mizi sport tok kira cam al-ikhsan juak la..tapi mun al-ikhsan banyak gik pilihan barang2 sukan..
so, aku pun pegi la ahad ya tek..nak tangga2 ada x barang yang b'kenan cya..target nak carik kasut futsal..hehe
aku pegi ngan izul..kedong kmk duak ajak d rumah..
mula2 pegi kat mizi sport area PKNS ya..tapi xbanyak pilihan..
pasya pecut ke nilai..
cya ok ckit la..ada la juak pilihan..
lepas tangga2, ada la yang berkenan di hati..cewah..haha


adidas Neoride IN
harga : rm119.00



adidas 11Questra IN
harga : rm139.00


konsep buy one free one kat mizi tok senang jak..
beli la mana2 kasut / barang kat kedey ya..pasya bleh pilih gik mana2 kasut / barang yang lain (free)..
tapi mesti pilih yang harga sama atau kurang la..
mun lebih, harga yang perlu dibayar ya ekot barang yang mahal nak dah dipilih tek..

macam aku, aku pilih kasut putih ya (rm139) ngan kasut ijo ya (rm119)..
jadi, aku just bayar rm139 ajak..maknanya yang rm119 ya aku dapat free..hehe
mun aku nak ambik barang lain selain kasut ijo ya pun boleh juak..tapi aku malas..bagus ambik kasut duak2..alang2 bah..

kinek tok, dah ada 3 igek kasut futsal aku (semua adidas)..pasya 3 igek kasut bol (semua umbro)..
mun bapak tauk aku beli kasut slalu gilak tok ada kenak krepak eh..haha
xpa..last year ctok..=P mun nak beli kat kuching nun mahal..

(^^,)

No comments:

Post a Comment