Tuesday, August 12, 2014

dinner @ waterfront

salam..
tok kesah malam tadik..dapat mesej dari usup pagi marek..nya on d way ke kuching dari limbang..make bas..nya join PSKPP..men takraw..sampe di kuching ya petang..
so aku pun ajak la izul pegi agak usup kedong nya free malam ya..gikpun member datang dari jauh..hehe ngabas la terus..
kebetulan juak si sapik malam ya kluar jalan ngan kawan nya kat area kuching ya..alu plan ajak kluar makan sama2..aku g ngan izul pas maghrib..b'temu ngan cdak sapik kat waterfront..usup masa ya dah ada kat seberang waterfront ya..nya dah g dolok ngan geng2 nak dari limbang ya..
so, pendek crita, kmk orang btemu la kat seberang waterfront ya..aku baruk 1st time pegi seberang ya walaupun dah slalu pegi kuching tok..huhu


mun dah btemu banyak la nak diloya..hehe aku pun baruk tauk juak bini usup (k.dila) dah buntin 3 bulan..mun xbtemu ngan nya malam ya alu xla aku tauk..
lepak punya lepak, sampe pukul 11malam..
aku ngan izul xpat lamak la sebab esok g keja..gikpun feri dah xda malam ya..
usup alu ngekot cdak sapik..g karoke kata cdak..xtauk la jadi ka x..hehe
 ya jak la nak dipadah..
to usup, welcome to kuching =)

~best bila dapat jumpa geng2 lamak~



No comments:

Post a Comment