Monday, July 16, 2012

akhirnya..elaun dah masuk~

salam alaik..

alhamdulillah..setelah sekian lamak ditunggu2, akhirnya elaun pun masuk hari jumaat ya tek..hehe
memang sesuai la masuk time ya sebab nang dah kesuntukan duit juak time tok..macam2 nak dibayar..

dapat jak elaun ya, terus aku transfer ckit kat akaun bapak..macam biasa la..pake backup..
klak mun nak bli tiket flight, bleh la terus potong duit ya..mun terus stay dalam akaun aku nang tauk xlamak la duit ya..hehehe

apa2 pun, mok molah perancangan bena2 kali tok..
banyak gik benda yang perlu duit..praktikum gik kelak..
mok jimat2 sikit...

mun skali skala makan mahal sikit pun xpa nak..=P
hari ya aku, khomeini n sapik yasin pegi makan kat 'ana ikan bakar'..
nak try makan ikan fresh..
kmk org beli la ikan kerapu masak steam 3 rasa + tomyam + nasik + air..
rm60+ juak la semua ya..mkn 3 org jak..
mahal...sekali ya jak la kali makan camya...hehe



kerapu steam 3 rasa


pasya aku pegi tukar minyak itam kat sebelah 7e depan maktab ya...
1st time aku tukar minyak itam moto tok sejak aku beli tahun lepas..dah lamak xtukar..
takut enjin rusak mun tandah lamak gilak..
ya blum gik beli baju ujan..
standby awal nak praktikum tok..pegi sekolah nait moto..
takut kenak ujan..sekolah dah la jauh..huhu



tukar minyak itam

nak mupok simpan duit tok..pake kawen..haha
simpan ckit2 dolok..=P


No comments:

Post a Comment