Thursday, October 18, 2012

anak buah pertama..:')

dapat mesej pagi tadik sekitar jam 10am..

bapak : doakan kakak kau. nya pegi hospital
aku : beranak kah?
bapak : mungkin. sebab perut dah sakit
aku : sapa juak pegi hospital tek?
bapak : nya duak man ajak

kol mak petang tadik sekitar jam 4pm..

aku : assalamualaikum.. kak moi dah beranak kah mak?
mak : waalaikum salam.. belum..kmk orang on d way ke hospital tok..
aku : owh..ok2.. sapa juak pegi tek?
mak : kmk 3 bapak ko ngan oda..ada man bank in duit ko tek?
aku : xtauk..belum kali..
mak : nya gik gago ya.. ko gik ada duit?
aku : ya lah..xhal.. gik ada tok.. xda berebut juak nak make duit ya..hehe
mak : bah..k lah..
aku : k2.. assalamualaikum
mak : waalaikumsalam

15 minit lepas ya, no mak kol aku..

oda : bang, kak moi dah beranak..
aku : aih, bila?
oda : baruk tek..masa mak kol ktk tadik..
aku : ktk orang sine tok?
oda : gik masih on d way ke hospital..
aku : aie..laki ka mpuan?
oda : mpuan.. nya mak ya..klaka ngan mak..
mak : dah beranak kakak ko ya..
aku : oo.. bila mak?
mak : baruk jak tek..mpuan anak nya..
aku : yakah...ok2..
mak : k lah a..
aku : kirim salam ngan kak moi klak mak..
mak : insyaALLAH..


dah dapat agak nak pa nak dicerita aku kali tok? hehe
ALHAMDULILLAH...
akhirnya aku dah jadi uncle..hehe
dapat la title 'anjang' tok..

xsangka juak kakak beranak hari tok..
sebab due date nya 23 hb mun diekot..
ya lah..dah anak buah ku tok xsabar nak keluar..hehe

buat masa tok akak gik masih lemah..
baby nya pun belom dapat di abas..
jantung baby ya gik lemah..
harap2 ok jak semua..

ai..alu xsabar aku tok nak balit umah eh..huhu
bertambah la ahli keluarga kmk orang..
(^^,)






No comments:

Post a Comment