Tuesday, October 30, 2012

first paper

salam..

ALHAMDULILLAH dah abis sigek paper..
first paper, isnin @ 29 okt, subjek hafazan..
soalan boleh tahan la..huhu
exam kat dewan syarahan idris marbawi..

malam sebelum exam ya biasa lah..
xtentu tido..last minit mpun study..hehe
lagikpun masing2 xtauk camne bentuk soalan untuk subjek hafazan tok..
biasanya lect akan berik hint sebelum exam..
kali tok xsempat sebab lect masing2 busy..
sebab ya la xdapat gambaran tentang soalan..
tapi ALHAMDULILLAH, soalan sedang2..=)
xda la senang gilak..
mun senang aku dah keluar awal masa exam ya..hee





nota2 nak di'study' la kononnya malam ya..hehe


lepas exam ya, terus plan ngan geng2 nak men futsal..
dah lamak xmain..
nak main kat maktab xdapat sebab kebelakangan tok ujan petang2..
so, pakat2 main malam ya lah..
main kat MG2 futsal centre, teras jernang..
main 2 jam, rm70 sejam..
main dengan junior..
pake nambah bilangan orang..
mun sikit, susah..sorang kelak bayar banyak..huhu



kasut tok dah ada rupa nak tamat tempoh malam tadik..adoi..



baru2 tok, akak send pic auni..
pic nya tengah tido..
pasya aku tanyak la kat akak, xda nak pesan pa2 kah..
sebab mun nak harap aku beli barang, nang susah la..
xpande nak pilih2 barang..
last2 akak madah beli la baju, sluar, kasut ngan auni..
mun camya, senang..aku pun xsusah2 nak b'fikir nak beli apa..hehe

aku pun keluar la pegi carik baju baby..
1st time beli barang2 camtok..
baruk la aku tauk camne saiz baju untuk baby..
paduhal saiz baju ya ekot umur baby..
contoh, saiz 0-6 bulan, 3-6 bulan, 6-12 bulan..camya la..

untuk si kecik auni tok, saiz 'new born'..
aku pun pilih la mana yang patut..
akak suruh pilih warna cun sikit untuk baby mpuan..
aku pilih la yang kacak ditangga aku..hehe
ada juak baju b'kolar..
macam sesuai untuk baby laki..
tapi xpa la auni..pake jak la nak..
anjang lelah mbeli..haha



sleeping auni



baju auni.. yang biru ya b'sambung terus dengan seluar.. mun auni xmok make, aku mpun jak la pake baju ya..hihi

ok la.. ada 2 paper gik yang belum settle..insyaALLAH 1 & 5 nov tok..paper profesionalisma n akidah..
semoga dipermudahkan la segala urusan..amin..

dah xsabar nak balit tok.. :')


No comments:

Post a Comment