Sunday, July 20, 2014

QCD 6345

ALHAMDULILLAH..

sabtu @ 19 julai 2014 @ 11pagi
keta yang aku order dah keluar..
bleh tahan lamak juak la tunggu..2minggu camya la aku tunggu lepas deal ngan perodua hari ya..

alza advance version, putih, QCD 6345 (plat samarahan)
mulanya nak ambik warna purple..tapi cdak madah masa tok stok xbanyak..
mun mok yang purple lepas raya bleh dapat..
so, aku cancel ambik purple..
aku ambik putih sebab ada stok..lagikpun aku target dapat keta ya before raya..

hari jumaat, 18 julai ya, ejen ada call..nya tengah register no kat JPJ..
nya nak kompemkan no plat aku nak make plat samarahan ka kuching..
aku ambik samarahan sebab plat kuching panjang gilak..
mun kuching QAA **** K dah mun xsalah aku..
samarahan QCD ****..ok la sikit..hehe

sebenarnya aku ingat nak ambik myvi or vios sebab gik bujang..
tapi mak suruh ambik yang besar sikit..dapat k mbak family skali mun nak g cne2..
so, cancel la niat nak ambik myvi or vios ya..

ada cdak cadang suruh ambik exora..aku xminat proton..lagikpun bagi aku exora ya cam xkacak jak..hee
mun avanza, nya ok..tapi macam urang dah ada anak bini pun keta..hoho
alza la yang ok..sama ada yang SE atau advance..
SE ngan advance ya lebih kurang jak harga..xjauh beza..
mun ambik SE, alang2 gilak..so, aku pun ambik yang advance..
lagikpun dah lamak juak bekenan dengan alza advance ya..hehe
yang advance tok lebih sikit la aksesori dalamnya..
puas hati la juak..




tok kira aset pertama aku lah sejak dah bekerja..
next target, rumah..huhu
insyaAllah tengah usaha..
moga ALLAH murahkan rezeki..
moga ALLAH berkati..

~amin~ 

No comments:

Post a Comment