Friday, March 2, 2012

anak buah..??

salam... tok aku ada brita hepi ckit nak share...=) masa aku nak pegi men futsal kat GALAXY, seksyen 15 tadik, aku dapat mesej...masa ya gik kat atas moto..aku pun tangga la sapa yang mesej...chek2 paduhal akak aku yang send mesej...biasanya mun tiba2 jak akak mesej aku, mula la aku bingung..takut da pa2 masalah sebab nya salu share problem ngan aku..huhu tapi kali tok lain...aku pun baca la mesej ya...


"slm, pa plh ko tk?"

"wslm..otw nk g men ftsal..knk?"

"owh, xda knk. juz mk mdh, lak cdak mak dpt cucu. hehe"

"ktk buntin kh?"

"aok. knk?"

"Alhamdulillah.. thniah!! hehee"

" =) tq, 2 bln lbh bok.."

"jg bait2 prut ya..byk2 bc quran.."

"aok, insyaALLAH.. t.ksih"

"cdak mak dh tauk?"

"udah.. family man blm tauk. esok mek org g serikin, man nk bli brg ckit k mbak balit cnun lak."

"k2"



haa... perasaan bingung aku ya tadik dah mula jadi hepi jak lepas baca mesej ya..hehe ALHAMDULILLAH, akak dah buntin (pregnant)..baruk 2 bulan lebih..huh.. aku pun xtauk nak kata apa..sebab ya la first time aku dapat berita camya dari akak..maknanya, mun dah 2 bulan, insyaALLAH dalam bulan 8/9 camya la nya beranak..nak? hehehe...

xlamak gik jadi anjang la aku tok..dapat anak buah...=) excited tok...haha lom tauk gik laki ka mpuan..mintak2 laki la..pat aku ajak nya men bola lam umah kelak...(aku gik yang lebih2)..hehehe 

apa2 pun, tahniah la aku wish kat akak n abg ipar..mudah2an ALLAH murahkan rezeki ktk duak..xlamak gik nak dapat title 'mak' ngan 'bapak' dah ya...=) mak ngan bapak aku pun xlamak gik nak dapat title 'nenek'... pesanan khas kat akak, jaga la kandungan ya sebaik mungkin...banyak2 la baca quran..bagus untuk anak dalam kandungan..jaga makan minum..n yang paling penting, jaga amal ibadah..=) dengar pesan mak...mun da pa2 masalah masa buntin ya, sila refer kat mak..mak pakar bab2 ya...hehehe

cuti bulan 3 tok insyaALLAH kita temu gik kat t'ganu..boleh la aku tanyak banyak2 kat akak n abg ipar..nak jadi wartawan..hehe k la..ya jak dolok nak di crita hari tok... bye~


No comments:

Post a Comment