Sunday, March 18, 2012

cuti2 malaysia..hehe


salam alaikum..

cuti bulan 3 (seminggu) dah abis..maknanya praktikum dah datang...jeng..jeng..jeng... bedebar2 tok nak praktikum..huhuhu harap2 ok jak kelak.. amin~ 

oleh kerana cuti agak panjang sebelum praktikum tok, so aku ambik la peluang masa cuti ya..peluang b'cuti dengan family...hehe lagikpun family aku suma datang sitok..so, xperlu la aku balit sarawak cuti ya tek... family datang pun sebab da majlis sambut menantu kat umah abang ipar kat t'ganu nun..

family aku datang sitok hari khamis (8mac) ya tek..tapi akak n abang ipar datang awal sikit..flight sidak duak ya pagi..yang len2 ya (mak, bapak, adik2 n nenek) sampe kat LCCT petang ya..xsama flight la.. akak n abang ipar terus ke t'ganu naik bas.. family yang len singgah kat umah bala kmk orang kat sunge buloh nun..

aku pegi ke sunge buloh ya hari jumaat petang..pake komuter...dari stesen UKM terus ke stesen sunge buloh..hari sabtu ya aku pun join la family aku ya pegi t'ganu.. kmk orang pegi pake keta sewa..alza.. perjalanan ke t'ganu ya ambik masa dekat 9 jam..hehe sebab masa brenti kat RnR ya lamak gilak..dah la banyak brenti2... 

kat t'ganu ya kmk orang stay kat homestay..homestay ya dekat jak ngan umah family abang ipar..majlis ya hari ahad..kat t'ganu ya kmk orang stay sampe selasa jak..masa kat cya banyak la juak jalan2..g masjid kristal, g muzium, g pasar payang, g cne gik kah..xingat...huhu

hari selasa, balit gik kat sunge buloh..pasya start la jalan2 kat area selangor..g Icity la, g uptown, g pasar malam, g shopping2...kira banyak la tempat yang kmk orang pegi..hehehe malas nak cita panjang2..mun cita sampe abis klak kepak tangan nak naip..huhu

family aku balit sarawak hari sabtu..flight pagi..akak n abang ipar balit isnin tok..ahe sikit... aku balit bangi pun hari sabtu..lepas g hantar family kat LCCT.. ya jak la...tok da beberapa gambar yang aku nak share...


abang ipar n akak kat pelamin... serba biru..


bapak, nek usu, mak..kat meja makan..




mak n bapak..


abg ipar n akak..



auda n diba..my sist..


family aku + family abg ipar


tayar belakang..


tayar depan..


tengah busy..tayar pancit lepas langgar lubang..tayar depan n belakang pancit..rim keta bengkok..tok masa on d way balit ke sunge buloh...huhu dugaan..


tok kat balai polis kuang... bapak tumpang balai ya nak molah keja sikit...




No comments:

Post a Comment