Tuesday, April 5, 2011

air asia~

gambar slh sbuah belon yg aku dh nait..air asia..gmbr tk aku curi2 ambik ms bruk turun dr belon tk..mun di ekot xbleh ambik gmbr..=) sejak blaja kt selangor tk, nang slalu la nait belon..asal cuti jk, pulang srwk..tp tangga bajet juak la..huhu mun xcukup bajet, xdpt la pulang srwk..tp stkt tk ALHAMDULILLAH aku xpnah raya kt slangor tk..raya kt srwk jk..mun xdpt pulang raya xtauk la cmne...mok 3 hari 3 malam nangis xbrenti2 kli..haha 1st time aku nait belon tk ms kmk org diam kt miri dolok..lmk dh..aku gik kcik ms ya..2nd time aku nait gik masa darjah 5..da lawatan ke smjg..kali ketiga, masa aku f.6..aku blaja kt MAAHAD JOHOR..ms ya dh kira matang la ckit..tp gik tkut2 la ms dlm belon ya sbb dh lmk xnait...n kinek tk, aku pun dh xtauk dh brapa kali aku nait belon...mun dlk xpande nk mbak drik kt eport sorg2..tp kinek tk rilex jk kayo2 sorg kt eport..dh biasa bh..hehe pasal harga tiket, ya xtentu la..mun book awal dpt murah..mun last minit nang harga emas la tiket nya..sbb ya la aku atur bena2 bajet setiap kli elaun masuk..masa aku foundation dlk, my parents la support tket aku..tp dh msuk ijazah tk...pake duit aku mpun la...ya pun bknnya aku mpun yg bli tket..my father yg tlg belikan..=) bg kwn2 yang blum da pengalaman nait belon, jom la ekot aku g srwk..pegi jln2 ka..pegi PBS ka..boleh la latih drik sblm posting kt srwk tk klak..amiiiiin hehehe...

No comments:

Post a Comment