Friday, April 15, 2011

(bina insan guru) BIG sem2 - seminar


antara aksi cdak yang tgh khusyuk dgr ceramah




pelajar laki sebelah kanan dewan n pompuan sebelah kiri dewan



penceramah bagi slot pertama : en. Ali Ahmad (JBI)



penceramah slot kedua : en. Omar (JIP)



penceramah slot ketiga : ust. Razak (JPQS)




dr. Hussein (JHEP) tgh berucap masa majlis penutupan





muka pelajar dah mula senyum..maknanya dah nak abis program...=)



bacaan doa untuk majlis penutupan : Khomeini (PA)



ucapan penutupan pengarah program..aku..hehe..




simbolik tukuk gong oleh dr. Hussein (sambil diperhati oleh pengarah prgrm..hehe..)



backdrop majlis penutupan


masa tok baruk PISMP sem 2..kmk org dapat tugasan utk menganjurkan satu seminar..entah la pasal apa..aku xbrapa ingat juak..huhu masa seminar tok, aku jadi pengarah prgrm..sebab semua ahli majlis tertinggi utk seminar tok terdiri dari ketua2 kuliah dari setiap kos..kebetulan aku ketua kuliah kelas aku sem tok...seminar tok utk semua pelajar pismp sem 2..ada 6 kelas semuanya..seminar tok xlmk..stgh hari jak..sebelum zohor dah settle..seminar tok bukan dianjurkan utk suka2..ada markah semua tk..ya lah sebabnya semua sem 2 dtg..mun xda diberik markah, susah nk tangga biak rami cmya..hehe.. tok BIG kali ke-2..first time dolok masa sem 1, BIG kmk org berkayak n jungle tracking..bez gik..sbb melibatkan aktiviti fizikal...

No comments:

Post a Comment