Sunday, April 3, 2011

my parents

this is my HERO..=) bapak aku..nama beliau NAFREE BIN SAHARI..lahir 2hb 11 thn 1966..dekat2 nk sm ngn bday aku..11hb 2...huhu bapak aku tk polis..sbb ya la kmk org slalu transfer2 rmh..dlk duk kt Bau..pasya Miri..pasya gk Asajaya..transfer gk kt Kuching..lastly kinek tk kt Asajaya gik..memandangkan my father tk polis, so phm2 jk la..soranya nang kuat la..arum bulak sekampung dpt dgr..bpk aku tk tegas ngn anak2..dlk ms kcik2 nang slalu knk rotan..bila dh bsr tk, dh kurang la...=) dlk bpk aku kaki bola juak..smpt aku tangga bpk aku main..tp kinek tk nya dh injured..xpat gk la nk main bola..cgek gik..bpk tk sorg yg very hardworking..mun xda kja nk dplh, nya akan crik juak kja..bkebun, jala udang, tebas rumput, bersih kwsn rmh n mcm2 gik la...that's why i very proud ngn bpk aku tk...(",)



yang tok adalah HEROIN bpk aku..=) my lovely mom..nama beliau JAITON BT MORSHIDI..bg aku, mak la wanita paling cantik di dunia...lahir 1hb 10 thn 1967..mudak sthn dr bpk..mak nang pakar mun bab2 masak..pdh jk mok apa, insyaALLAH mak boleh msk..mun ptg2 mak slalu mlh kueh..mcm2 kueh..mun time raya lagik la..kek lapis, kek buah, kek hati pari n mcm2 kek..semua nyaman2..=) selain ya, mak tere jahit2..plh baju melayu, baju kurung..kdg2 mak ngan akak mlh 'ulangkaji' sm2..hehe ya lh..sm2 pande jahit...i love u mom!! (",)

No comments:

Post a Comment