Sunday, April 3, 2011

my siblings

tok kakak aku..nya paling sulung dlm adik-bradik kmk org..namanya NURLIEZA IRMA ABADI BT NAFREE..lahir thn 1988..tua 2 thn dr aku..ngan kakak la aku slalu bcerita mcm2..mun masuk kisah ms sklh dlk, makin jadi crita kmk 2..hehe ms sklh menengah dlk kakak aku tk sm sklh ngn aku..kt SMK PATM juak..ms kt sklh dlk, nya slalu minjam duit aku..hehe tp xpa..kita kan adik-bradik..halal jk bah..=) lps abis sklh, kakak aku tk masuk giat mara..ambik bidang jahitan..kira power la nya mun bab2 jait2 baju tk..jimat ckit mun ms raya..ada tukang jait..hihi


this is me..hehe full name ADHWA ARIF ATAULLAH BIN NAFREE..lahir thn 1990..anak ke-2 lps akak aku..dlk pnh bcita-cita nk jd polis..nk ikut bapak la konon..tp xjd..xcukup tinggi..haha nk jd tukang masak, xda bakat..huh tok pun tgh blaja nk jd cikgu...aku tok da malas2 ckit...ya jk la dolok..klak2 cita gik..hehe

tok adik aku..anak yg ke-3..nama NUR AUDADI THAQIFAH BT NAFREE..lahir thn 1993..nya tok pun sklh sm ngn aku ms sklh menengah..kmk org nunggah nya oda jk..oda tk dh brapa kali pndh sklh..ms f.1 nya sklh kt pesantren..sampe f.3..pasya f.4 pindah kt Lumba Kuda kt padungan..f.5 pindah gik kt SMK ASAJAYA..3 buah sklh ms nya sklh menengah..xpa la..janji blaja...=) ilmu tok cne2 jk ada..terpulang pada kita jak nk carik cne...btul?hehe..


yang tok pun adik aku..nya anak ke-4..nama NUR AQILAH ADIBAH BT NAFREE..lahir thn 1998..kmk org tunggah diba jk..diba tok lain cerita..mun dibanding dgn oda, badan nya tk besar gik..kuat makan adik aku sorg tk..dkt nk sama bsr ngn akak aku kali..tp xpa..kesihatan ya penting, btul x diba..? =)


lastly..tok adik bongsu aku..nama AIMAN HASIF ATAULLAH BIN NAFREE..lahir thn 2003..nya tk lain dr org..nya sorg jk yg msuk sklh cina..SJK CHUNG HUA ASAJAYA..dh pande speaking cina ckit2..tp nya xbrapa mok klaka cina kt umah...aiman tk minat main bola..sama cm abg nya..hehe slalu si aiman tk suruh aku beli kasut bola..dlk ada aku beli..tp...xmuat..kecik gilak..salah saiz..hehe sori la dik..klak abg bli kasut lain gk k?

No comments:

Post a Comment