Friday, April 15, 2011

ekspidisi ke gua tempurung, perak

EKSPIDISI GUA TEMPURUNG ANJURAN MAJLIS TARBIYAH NUQABA' (MTEN 10/11)




wajah peserta lelaki dalam bas..da cgek bas gik geng2 pompuan...



antara 10 orang laki dari batch aku yang join xpdc tok...


antara tempat yang best dalam gua tempurung tok...anak sungei..air jernih + sjuk...SUBHANALLAH..



kat salah cgek check point..dlm gambar: aku, abg ikhwan, syafiq..


laluan yang rendah...terpaksa membongkok..ada gik yang lebih rendah..terpaksa nerap...huhu


YDP : abg hafizul..tgh berik refleksi..pd masa tok juak kebetulan birthday nya...



lepas keluar dari gua..dah siap2 nak pulang..



semua peserta yang join ekspedisi gua tempurung tok..


dalam ekspedisi tok ada juak peserta pompuan..tapi aku xda gambar cdak ya..yang ada juz gambar cdak laki jak lah..peserta laki ada 40 org..sorg pensyarah pengiring, u.ismail (baju kuning hitam)...pengalaman baru bagi aku..prgrm tok sbnrnya anjuran LUJNAH UKHUWAH & KEBAJIKAN MTEN..lujnah tok under aku..jd kertas kerja ya aku la yang mbak nait mtk kelulusan..1st time aku mlh prgrm cmtok..sblm tok xpenah pun..pengalaman baru la...bila dah lulus kertas keja n dpt mlh prgrm yang dh dirancang, rasa puas hati gilak2..rasa berbaloi bila hasil keja yang dh lamak dirancang, berjalan lancar...ALHAMDULILLAH...terasa nikmat kepuasan dlm menjalankan salah satu amanah yg dh dipertanggungjawabkan kt aku...=)

No comments:

Post a Comment